ادعای پل اسکولز

آرسنال، چلسی، لیورپول و منچسترسیتی، چهار تیم انگلیسی حاضر در لیگ قهرمانان بودند که همگی از دور رقابت ها حذف شده و حتی به یک چهارم هم نرسیدند. در لیگ اروپا نیز پس از حذف تاتنهام، اورتون نیز در دور یک هشتم با شکست پرگل مقابل دیناموکیف از دور رقابت ها کنار رفت. 

پل اسکولز ستاره سابق منچستریونایتد در واکنش به این اتفاق در ستون خود در ایندیپندنت نوشت :" دیدار منچسترسیتی مقابل بارسا به روشنی بیانگر اختلاف سطح تیم های انگلیسی با تیم های بزرگ حال حاضر اروپا بود. این مسابقه را در آینده همه با درخشش لیونل مسی و خلاقیت های فردی فراوانی که در این بازی به خرج داد به یاد خواهند آورد. 
مشکل سیتی را می توان در عملکرد ضعیف یحیی توره دانست که وسط زمین راه می رفت و همچنین داوید سیلوا که کمک چندانی به بازی تیمش نکرد. وقتی مقابل تیمی همچون بارسلونا قرار می گیرید، باید حداکثر تمرکز را داشته باشید. یک لحظه غفلت ممکن است به دریافت یک گل منجر شود. 
بارسلونا، رئال و بایرن اگر قرار باشد در لیگ برتر انگلیس بازی کنند، با اختلاف 10 یا 15 امتیاز قهرمان خواهند شد. فکر می کنم پی اس جی و یوونتوس نیز از هر 4 تیم بالای جدول لیگ برتر قدرتمندتر و باکیفیت تر باشند." 

پل اسکولز با یادآوری سه گانه یونایتد در سال 99 نوشت :" سال 99 ما 63 بازی انجام دادیم و هر سه جام را کسب کردیم؛ بدون اینکه هیچ بازیکنی در انتهای فصل احساس خستگی کند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: پل اسکولز , منچستر يونايتد , رئال مادريد , بارسلونا , بايرن مونيخ ,

تاريخ : جمعه 29 اسفند 1393 ا 22:0 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.